joi, februarie 14

" Eu nu stiu cum e altfel " - Daniela Nane

"Eu nu stiu cum e altfel" asta am auzit ieri la o emisiune...o fraza spusa serios, o fraza sentinta as spune. Si recunosc ca m-a pus pe ganduri pentru ca m-am regasit in ea. Orgolioasa , incapatanata , rece, introvertita si uneori indiferenta...eu nu stiu cum e altfel...si asta nu e o scuza pentru felul meu de a fi sau de a ma purta cu ceilalti. Pur si simplu nu stiu cum e altfel...sau poate ca nu vreau sa fie altfel...cu toate ca uneori ar trebui sa ma schimb...dar ce conteaza...eu nu stiu cum e altfel (si acum asta e o scuza)... E ca si cum ai spune "nu pot sa fiu altfel" si daca ma gandesc bine orice e posibil. Deci e sau nu o scuza chestia cu "eu nu stiu cum e altfel" ?

Un comentariu:

Cas spunea...

"altfel" nu ar mai fi, pentru ca a fi este ceea ce este. :-? da! :))